講師エントリーフォーム

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会社・組織名 [*]
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部署名 [*]
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お名前[*]
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全角 (例:山田 太郎)
お名前(ふりがな) [*]
※姓と名の間はスペース(空白)をお入れください

全角ひらがな (例:やまだ たろう)
お名前(ローマ字) [*]
※姓と名の間はスペース(空白)をお入れください

半角英数(例:Yamada Taro)
お電話番号 [*]
Telephone Number [*]
- -
半角数字
PCメールアドレス [*]
E-mail Address [*]

(確認用 / Confirm E-mail Address)
郵便番号 [*]
Postal Code [*]
-
半角数字
都道府県 [*]
Prefectures [*]

住所(都道府県以下) [*]
Company Address[*]

ご希望契約形態 [*]
The use of contents and materials[*]

アルーにどのようなイメージをお持ちですか
(100〜300文字程度)[*]
What are your expectations of working with Alue ?[*]

ご自身の特徴(長所・短所)について教えてください
(200〜600文字程度) [*]
Please describe yourself/personality including your strengths and weaknesses. [*]

アルーとの協業において、どのような強みを活かしどのような研修に登壇されたいですか
(200〜600文字程度)[*]
In working with Alue,
what are the areas(or themes) of training that you would like to deliver with your strong points?[*]

評価権限がある管理職経験はございますか
Have you had the management experience
with the authority of performance evaluation for team members ?

海外での勤務経験はございますか
Have you ever worked abroad ?

英語でのご登壇は可能ですか
Can you deliver training programs with English language ?

営業の経験はございますか
Have you ever worked in the sales department?

営業経験をお持ちの方は以下にもお答えください

お客様業界(B to B/B to C)、手法(ルート営業/飛び込み営業)など
詳細をご記入ください

If you have it, please let us know the details.
Customer's Industries(B to B/B to C) / Methods etc.

講師の経験はございますか
Have you ever worked as a business training coach?

講師経験をお持ちの方は以下にもお答えください

登壇されたお客様業界、階層、テーマ
(例)大手金融機関の3年目社員へコミュニケーション&ネゴシエーション研修

If you have it, please let us know the details.
Customer's Industries / Trainee's Positions in the company / Themes etc.

講師経験をお持ちの方は以下にもお答えください

登壇年数、平均年間登壇数

Please let us know the details of your experiences as a business training coach.
How many years have you ever been working as a business trainee coach?
How often do you give training programs in a year for average?

その他、選考において共有事項がございましたらご記入下さい
Please let us know if you have anything else in particular that you want to share with us.

弊社をどちらでお知りになりましたか? [*]
How did you know about us? [*]
インターネット / Search Engine - Google
インターネット / Search Engine - Yahoo!JAPAN
インターネット / Search Engine - その他 / Other
人の紹介 / Know via friends
新聞・雑誌 / Newspaper, Magazine
その他 / Other  
個人情報取扱い同意[*]
Personal Information Protection Policy [*]
■個人情報取扱いについて
個人情報取扱い同意書(講師エントリー)


アルー株式会社 
代表取締役社長 落合 文四郎

1.(取得及び利用目的)
アルー株式会社(以下「弊社」という)は、弊社サービスの資料送付をご希望されるみなさまの個人を識別できる情報(氏名、会社名、役職、メールアドレス等)を取得します。取得した個人情報は、弊社講師採用のエントリーのご連絡、並びに講師採用面接のためにのみ利用いたします。

2.(預託・提供)
 弊社は、法令で定める場合を除き個人を特定できる情報(氏名、住所、電話番号、メールアドレス等)を取得目的の範囲を超えて当該個人の同意なしに第三者への提供や預託はいたしません。

3.(情報の開示・訂正・削除)
 弊社は、個人情報の開示、訂正、追加又は削除、利用目的の通知、利用又は提供の拒否についての依頼を受けた場合は、弊社の手続きに従って速やかに対応します。

4.(安全管理)
 弊社は、個人情報への不正アクセスまたは個人情報の紛失、破壊、改ざん、漏えいなどの危険に対して、技術面及び組織面において必要な安全対策を継続的に講じるよう努めます。

5.(個人情報提供の任意性)
個人情報の弊社への提供はみなさまの同意に基づく任意ですが、必要な情報が提供されない場合には、弊社セミナーへの参加ができない場合もありうることをご承知ください。

7.(個人情報保護管理者及び問合せ先)
 当社では、個人情報を適切に保護するための管理者を下記の者が担当いたしております。また個人情報管理に関する問い合わせや開示、訂正または削除の依頼は、下記までご連絡下さい。


アルー株式会社
個人情報保護管理者
コーポレート部情報システムグループマネジャー
TEL 03-6268-9791
個人情報問い合わせ窓口
住所 〒102-0073 東京都千代田区九段北1-13-5 ヒューリック九段ビル2階
TEL 03-6268-9791
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We pay meticulous care when it comes to managing our customer's personal information, which we handle in the manner set forth below.
1. Personal Information Protection Manager
We have appointed the following person as our Personal Information Protection Manager. This person properly and safely manages our customer's personal information and takes measures to prevent and correct issues such as unauthorized external access to or the loss, destruction, falsification, or disclosure of such information.

Personal Information Protection Manager:
Manager of the Business Development Department
2. Purposes of Use for Personal Information
We collect personal information for the purposes of use listed below.
・ To provide the education and training requested by our customers
・ To manage the schedules of teachers who provide education and training
・ To select applicants to hire
・ For the personnel, labor, and health management of our employees
・ To respond to inquiries by inquiring customers ・ To provide data and materials to customers who have requested them
・ To contact customers who have applied for our seminars to confirm the contents of their application
3. Provision of Personal Information
We will not provide personal information to third parties except for in the following cases.
・ When we have obtained the customer's consent
・ When we are required to do so by law
・ When consigning work to a subcontractor When doing so, we follow the next item on "Entrusting Personal Information."
4. Entrusting Personal Information
As part of our business management, we consign some of our work externally in order to provide our customers with excellent service. In doing so, we may entrust personal information to a subcontractor. In such cases, we carefully select subcontractors under the precondition that they have imposed and implemented a management system that is capable of properly protecting personal information. On top of this, we agree on items that are essential to prevent the disclosure of customer's personal information by the proper management of this information and the maintenance of confidentiality through contractual or other means to compel them to engage in proper management.
5. Personal Information Subject to Disclosure
We respond without delay to requests from individuals to personal information for which we retain the authority to disclose, revise the contents of, add to or delete from, notify the purpose of use of, erase, or suspend the notification of to a third party upon the request of said individual (hereinafter referred to as disclosure or other measures), as personal information subject to disclosure.
6. Disclosure or Other Measures for Information Subject to Disclosure
When the individual in question has petitioned for disclosure or other measures regarding personal information subject to disclosure, then such measures are taken within a reasonable extent after first confirming the identity of said individual. However, Alue shall not be bound to this in other cases where there is the possibility of harm to the life, health, property, or other interests of said individual, or when it has been determined that failing to do so will considerably hinder us in carrying out our duties. Furthermore, when stipulated by law, we respond appropriately pursuant to the law(s) in question.
7. Identity Confirmation
We confirm the identities of our customers through one of the following ways.
1. Calling the customer back on a telephone number that they have already provided us to confirm their identity.
2. Sending an email to an email address that the customer has already provided us
and having them reply to the email to confirm that it is actually them.
3. Confirming the individual's name, address, telephone number, and date of birth when undertaking procedures to confirm their identity.

When it comes to confirming the identify of representatives, we ask that representatives visit our company directly and present their driver's license or passport to provide confirmation.
8. Procedures for Complying with Requests for Disclosure or Other Measures
After confirming the customer's identity, we will mail them an "Invoice for Personal Information Disclosure or Other Measures." Once the customer has returned the "Invoice for Personal Information Disclosure or Other Measures," then we will promptly respond to said measures without delay. The manner by which we respond will either be to respond by telephone or by mailing a written response for the contents of the invoice.
We do not charge any handling fees regarding requests for disclosure or other measures.

All inquiries for Alue regarding complaints, consultations, and disclosure or other measures concerning personal information are to be directed to the following contact point.

[Contact Point for Complaints and Consultations on Personal Information]
Alue Co., Ltd.
2F Hulic Kudan Building,1-13-5,Kudankita,
Chiyoda-ku,Tokyo 102-0073
03-6268-9791

We are a target entity of an authorized organization for the protection of personal information that has been authorized by the competent minister pursuant to Article 37 of the Act on the Protection of Personal Information (Law No. 57 of 2003).

<Name of authorized organization for the protection of personal information>
Japan Institute for Promotion of Digital Economy and Community (JIPDEC)
<Contact points for resolving complaints>
PrivacyMark Promotion Center
for Complaints and Consultations on the Protection of Private Information
Roppongi First Building 12F, 1-9-9 Roppongi, Minato-ku, Tokyo 106-0032
TEL: 03-5860-7565 / 0120-700-779

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上記の個人情報取扱いに同意する
   I agree to Personal Information Protection Policy above.
反社会的勢力への対応について[*] ■反社会的勢力への対応について
アルー株式会社(以下、「弊社」という。)は、暴力団員による不当な行為の防止等に関する法律(平成3年法律第77号)および各都道府県が施行する暴力団対策条例等を踏まえ、 次のとおり反社会的勢力に対する基本方針を定め、役職員一同これを遵守することにより、業務の適切性と安全性の確保、弊社の社会的責任を果たすことを下記のとおり宣言します。

(1)組織としての対応
反社会的勢力に対しては、行動規範・社内規定等に明文の根拠を設け、経営トップ以下、組織全体として対応します。また、弊社のお客様および反社会的勢力に対応する従業員の安全を確保します。

(2)外部専門機関との連携
平素から、警察、弁護士等の外部の専門機関と緊密な連携関係を構築し、国および地方公共団体が実施する暴力団排除に関する施策に協力するよう努めます。

(3)取引を含めた一切の関係遮断
反社会的勢力に対しては、取引関係を含めて、一切の関係を遮断します。

(4)有事における民事と刑事の法的対応
反社会的勢力による不当要求を拒絶し、必要に応じて民事および刑事の両面から法的対応を行います。

(5)契約締結後の解除
契約締結後に契約相手方が反社会的勢力に該当する合理的な疑いがある場合、当該契約を解除します。
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上記の反社会的勢力への対応についてに同意する